Bc. Radim Vidlák

Master's thesis

Reklamy na Webu

Advertising on the Web
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na jeden konkretní typ reklam na internetu, a to jsou search ads, což v překladu znamená: „reklamy ve vyhledávání“. K těmto reklamám se váže jeden problém, který nese název jako jeden systém společnosti Google, a tím je Adwords problém. V teoretické části je shrnutí historie vývoje reklam různých typů. Poté je uveden výčet některých typů reklam, se kterými se můžeme setkat …more
Abstract:
The thesis is focused on one particular type of online ads, which is search ads. There is one problem associated with these ads, which is referred to one Google system, and it's an Adwords problem. The theoretical part summarizes the history of the development of various types of ads. Then there is a list of some types of ads we know today. Adwords problem is defined for search ads. The following is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2019
  • Supervisor: prof. Ing. Pavel Zezula, CSc.
  • Reader: RNDr. Jan Sedmidubský, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics