Martina HOŇKOVÁ

Bakalářská práce

Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ

Application of psychogenetic theory of reading and writing development in contemporary nursery schools
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám rozvojem gramotnosti v předškolním věku. Přibližuji zde motorický, kognitivní, emocionální i sociální vývoj předškolního dítěte, který je úzce propojen s osvojováním jazykových kompetencí. Popisuji psychogenetickou teorii vývoje čtení a psaní jako jeden z přirozených přístupů k rozvoji gramotnosti. Zaměřuji se na činnosti k rozvoji gramotnosti v běžné mateřské škole …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the literacy education in pre-school age. It deals whith the motor, cognitive, emotional and social development of a pre-school child that is closely related to the acquiring language skills. The psychogenetic theory of reading and writing development is described as one of the natural approach to the development of literacy. It is aimed to the activites of the development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 5. 2010
  • Vedoucí: PaedDr. Helena Šimíčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOŇKOVÁ, Martina. Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta