Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany. – Bc. Bohumil Králíček
Bc. Bohumil Králíček
Diplomová práce
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Populism in political advertising in the Czech Republic and the analysis of pre-election campain of the ANO 2011, Freedom and Direct Democracy, and Czech Pirate Party.
Anotace:
Diplomová práce analyzuje předvolební kampaň ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České pirátské strany na území České republiky k parlamentním volbám 2017. Práce se v teoretické části zaměřuje na definici a typologii populismu, specifickou roli lídra populistické strany a způsoby populistické komunikace v předvolebních kampaních. Dále se stručně popisuje historie a vývoj samotného populismu ve světě …víceAbstract:
This diploma thesis analyses the pre-election campaign of political parties ANO 2011, Freedom and Direct Democracy, and Czech Pirate Party in the Czech Republic for the 2017 parlamential election. The theoretical part contains the definition and typology of populism, the specific role of the leader of a populistic political party and the manners which such party communicates with during pre-election …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lg4io/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: PhDr. Marián Sekerák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. David Sláma
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLÍČEK, Bohumil. \textit{Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.}. Online. Diplomová práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/laxlxz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Inhaltliche und sprachliche Analyse von Werbematerialien bayerischer politischer Parteien
Klára POLÁKOVÁ -
Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017
Petr Kolář -
Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku
Matěj HLAVÁČEK -
Migrace jako téma předvolební kampaně k referendu o Brexitu
Lenka Petrová -
Populismus a příčiny jeho úspěchu v České republice
Daniela Finkousová -
Populismus v projevech Donalda Trumpa
Veronika Hojná -
Populismus ve Velké Británii: Případová studie tzv. Brexitu
Nicole RAMBOUSKOVÁ