Komunikační plán "na novou tvář" Techmania Science Center v roce 2014 – Kateřina MARKOVÁ
Kateřina MARKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační plán "na novou tvář" Techmania Science Center v roce 2014
The communication plan of "the new image" of Techmania Science Center in 2014
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá navržením komunikačního plánu Techmania Science Center o. p. s., které prošlo významnou přestavbou hlavní expoziční haly a vystavěním nového 3D Planetária. Vznikla zde tedy potřeba komunikovat tyto změny cílovým skupinám science centra, a získat tím návštěvnost potřebnou k dosažení cílů organizace. Práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol. První kapitola stručně představí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a proposal of a communication plan for Techmania Science Center o. p. s, which has undergone a significant reconstruction of the main exhibition hall, and construction of a new 3D Planetarium. Therefore a need arose to communicate these changes to the target groups of the science centre, and to get the attendance needed to achieve the organization's goals. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Kateřina. Komunikační plán "na novou tvář" Techmania Science Center v roce 2014. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry
Barbora VUOVÁ -
Science centra: vznik, poslání, proměny - zaměřené na science centrum Techmania
Monika BROULÍKOVÁ -
Finanční analýza Techmania Science Center o.p.s.
Šárka Němečková -
Překlad webových stránek Techmania Science Center o. p. s. z českého jazyka do ruského, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku.
Eduard BATALOV -
Překlad webových stránek Techmania Science Center o. p. s. z českého jazyka do ruského, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku.
Eduard BATALOV -
Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center
Tereza VLČKOVÁ -
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Lucie CVIKLOVÁ -
Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média
Lucie RIEDLOVÁ