Bc. Kateřina Juřicová

Master's thesis

Event marketing jako forma rozvoje cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic

Event Marketing as a Tool for Tourism Development in Area of Velké Karlovice
Abstract:
Tato práce se zabývá event marketingovými událostmi pořádanými v oblasti Velkých Karlovic a jejich přínosem pro cestovní ruch. Výzkum byl proveden pomocí sběru sekundárních dat, dotazníkovým šetřením a rozhovory s manažery jednotlivých událostí.
Abstract:
This thesis deals with event marketing events which are organized in area Velké Karlovice and analysis benefits of these events for development of the tourism in this area. The research was conducted by collecting secondary data, questionnaire and interviews with this events managers.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií