Anna Jelínková
Master's thesis
Principy komunikace v hudebním průmyslu ČR
Principles of communication in the Czech music industry
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací českých hudebních interpretů, konkrétně jak by měli hudební interpreti efektivně komunikovat se svými posluchači. Cílem práce je analyzovat a sestavit optimální postup pro rozvoj komunikace hudebního interpreta v rámci české hudební scény. Teoretická část má za cíl vymezit stěžejní pojmy této práce. Vysvětluje pojmy týkající se marketingové komunikace …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication of Czech musicians, concretely how musicians should effectively communicate with their audience. The aim is to analyse and to create the optimal way to develop the communication of musicians within the Czech music sphere. The theoretic part aims to define the fundamental terms of this thesis. It explains terms relating to the marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69788
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Radomír Pivoda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69788
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev