Lucie Langmajerová

Diplomová práce

Economics of Internet Advertising

Ekonomie internetové reklamy
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit, co nejvíce přispívá pravděpodobnosti kliknutí, stejně tak jako ohodnotit cenovou výhodnost jednotlivých charakteristik banerů. Dále by pak tato práce měla pomoci mediálním plánovačům lépe optimalizovat kampaně z pohledu nákladů a uskutečněných kliků. Hlavními použitými ekonometrickými metodami je logistická regrese a rozhodovací strom. Pro zahrnutí cenové metriky …více
Abstract:
The goal of this thesis is to answer the question what are the main drivers of the click probability as well as evaluate price efficiency of banner dimensions. Moreover, this work should help media planners to better optimize campaigns from the perspective of both costs and generated clicks. The main econometric methods used are logistic regression and decision tree. Furthermore, to involve price metric …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: Martin Janíčko
  • Oponent: Helena Chytilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73492

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza

Práce na příbuzné téma