Bc. Jana TOMKOVÁ

Master's thesis

Project of launching natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market

Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market
Abstract:
My graduation thesis covers theme of the launching campaign in theoretically way. Show whole strategic process and marketing planning. Covers necessary inner analyses as well as outer environment and creation campaign progress. In analytical and project part I actuate whole process to the realization. I analyze the market and the company environment and prepare whole launching campaign incl. creative …more
Abstract:
Diplomová práce teoreticky zpracovává téma zaváděcích propagačních kampaní. Zohledňuje celý strategický proces a marketingové plánování. Zahrnuje potřebné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí a postup při tvorbě kampaně. V analytické a praktické části uvádím celý proces do praxe. Analyzuji prostředí trhu a firmy a připravuji kampaň včetně kreativní části komunikace. Zaměřuji se především na …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2005
Identifier: 454

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2005
  • Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOMKOVÁ, Jana. Project of launching natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications