Bc. Jana TOMKOVÁ

Diplomová práce

Project of launching natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market

Project of establishing a natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market
Abstract:
My graduation thesis covers theme of the launching campaign in theoretically way. Show whole strategic process and marketing planning. Covers necessary inner analyses as well as outer environment and creation campaign progress. In analytical and project part I actuate whole process to the realization. I analyze the market and the company environment and prepare whole launching campaign incl. creative …více
Abstract:
Diplomová práce teoreticky zpracovává téma zaváděcích propagačních kampaní. Zohledňuje celý strategický proces a marketingové plánování. Zahrnuje potřebné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí a postup při tvorbě kampaně. V analytické a praktické části uvádím celý proces do praxe. Analyzuji prostředí trhu a firmy a připravuji kampaň včetně kreativní části komunikace. Zaměřuji se především na …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 454

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMKOVÁ, Jana. Project of launching natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace