Podniková kultura – předpoklad úspěchu strategického řízení – Bc. Sylvie Kraslová
Bc. Sylvie Kraslová
Master's thesis
Podniková kultura – předpoklad úspěchu strategického řízení
Corporate culture - a prerequisite for the success of strategic management
Abstract:
Diplomová práce na téma podniková kultura – předpoklad úspěchu strategického řízení zkoumá podnikovou kulturu firmy Next Generation Solution, s. r. o.. V teoretické části vysvětluji pojem podniková kultura, řízení firmy a strategie. V praktické části mapuji její konkurenty, srovnávám webové stránky a pomocí dotazníkového šetření a sémantického diferenciálu hodnotím sílu, strukturu a sílu strategie …moreAbstract:
This thesis theme corporate culture - a prerequisite for the success of strategic management examines the corporate culture of the company Next Generation Solution, s. r. o. The theoretical part explains the concept of corporate culture, company management and strategy. The practical part describes its competitors, comparing websites and through questionnaires and semantic differential evaluate strength …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5956/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategické řízení strojírenského podniku
Miroslav Škorna -
Strategické řízení v praxi rodinné firmy
Sofiia Shvets -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková -
Strategické řízení firmy
Lukáš Pech -
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Petr Horáček -
Strategické řízení vybrané obchodní společnosti
Tomáš Dalešický -
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Pavel Brýl -
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová