Evropská generace Y v destinačním marketingu – Ing. Kateřina Vašínová
Ing. Kateřina Vašínová
Bakalářská práce
Evropská generace Y v destinačním marketingu
European Generation Y in destination marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Evropská Generace Y v destinačním marketingu" je aplikace poznatků o Generaci Y do marketingu cestovního ruchu a následná doporučení a návrh úspěšného marketingového mixu pro destinační marketing zaměřený na tuto generaci. První část se zabývá generacemi, vymezením rysů Generace Y a definováním marketingu cestovního ruchu a jeho specifik. Druhá část pak obsahuje dotazníkové …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis "European Generation Y in Destination Marketing" is to apply the findings about Generation Y to destination marketing, and subsequently suggest a concept of succesfull destination marketing mix that is focused on this generation. The first part deals with generations in general, definition of Generation Y and destination marketing with its specifics. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uw6ax/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Podal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Evropská hospodářská, správní a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová