Evropská generace Y v destinačním marketingu – Ing. Kateřina Vašínová
Ing. Kateřina Vašínová
Bachelor's thesis
Evropská generace Y v destinačním marketingu
European Generation Y in destination marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Evropská Generace Y v destinačním marketingu" je aplikace poznatků o Generaci Y do marketingu cestovního ruchu a následná doporučení a návrh úspěšného marketingového mixu pro destinační marketing zaměřený na tuto generaci. První část se zabývá generacemi, vymezením rysů Generace Y a definováním marketingu cestovního ruchu a jeho specifik. Druhá část pak obsahuje dotazníkové …moreAbstract:
The objective of the bachelor thesis "European Generation Y in Destination Marketing" is to apply the findings about Generation Y to destination marketing, and subsequently suggest a concept of succesfull destination marketing mix that is focused on this generation. The first part deals with generations in general, definition of Generation Y and destination marketing with its specifics. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uw6ax/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Jaroslav Podal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / European Economy, Administrative and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová