Ing. Kateřina Vašínová

Bakalářská práce

Evropská generace Y v destinačním marketingu

European Generation Y in destination marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Evropská Generace Y v destinačním marketingu" je aplikace poznatků o Generaci Y do marketingu cestovního ruchu a následná doporučení a návrh úspěšného marketingového mixu pro destinační marketing zaměřený na tuto generaci. První část se zabývá generacemi, vymezením rysů Generace Y a definováním marketingu cestovního ruchu a jeho specifik. Druhá část pak obsahuje dotazníkové …více
Abstract:
The objective of the bachelor thesis "European Generation Y in Destination Marketing" is to apply the findings about Generation Y to destination marketing, and subsequently suggest a concept of succesfull destination marketing mix that is focused on this generation. The first part deals with generations in general, definition of Generation Y and destination marketing with its specifics. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Podal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Evropská hospodářská, správní a kulturní studia