Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání – Ing. Nikita Kazarin
Ing. Nikita Kazarin
Master's thesis
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Radio and Television Advertising Regulation
Abstract:
Diplomová práce je věnována velmi aktuální oblasti, která je silně propojena s hospodářskou praxí; jedná se o analýzu regulace reklamy. Bez reklamy není možné v současné době si představit žádný rozvoj firmy a žádné prodeje. Cílem práce je analyzovat a popsat právní úpravu aplikovanou pro regulaci reklamy v rozhlasu a televizi. Ústřední hypotézou je následující tvrzení: regulace reklamy v České republice …moreAbstract:
The thesis is dedicated to a very topical area which has a very strong connection to practice, it is an analysis of advertising regulation. Without ads we can not currently image development or increasing of firm sales. The aim is to analyze and describe the legislation applied to regulate advertising on radio and television. The central hypothesis is the following statement: regulation of advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mnzf8/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Vladimír Prorok, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Reklama a ochrana dětí
Nicole Plánková -
Televizní reklama v judikatuře
Lenka Hrušková -
Regulace reklamy pro děti a mladistvé v České republice a Evropské unii
Elizabeth JÍROVÁ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová