Ing. Nikita Kazarin

Master's thesis

Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání

Radio and Television Advertising Regulation
Abstract:
Diplomová práce je věnována velmi aktuální oblasti, která je silně propojena s hospodářskou praxí; jedná se o analýzu regulace reklamy. Bez reklamy není možné v současné době si představit žádný rozvoj firmy a žádné prodeje. Cílem práce je analyzovat a popsat právní úpravu aplikovanou pro regulaci reklamy v rozhlasu a televizi. Ústřední hypotézou je následující tvrzení: regulace reklamy v České republice …more
Abstract:
The thesis is dedicated to a very topical area which has a very strong connection to practice, it is an analysis of advertising regulation. Without ads we can not currently image development or increasing of firm sales. The aim is to analyze and describe the legislation applied to regulate advertising on radio and television. The central hypothesis is the following statement: regulation of advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2013
  • Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Reader: doc. PhDr. Vladimír Prorok, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication