Bc. Eva Kneblová, MBA

Diplomová práce

Současnost a budoucnost mobilního marketingu

The present and the future of mobile marketing
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je mobilní marketing, jeho charakteristika, historie, možnosti jeho využití, ale také jeho budoucí směřování. Zabývá se komerčním využitím mobilních webových stránek, mobilních technologií a chytrých mobilních telefonů, a to nejen v teoretické rovině, ale zejména prostřednictvím praktické ukázky konkrétního zadání marketingové kampaně včetně jejího zacílení, výběru vhodných …více
Abstract:
The subject of this thesis is mobile marketing, its characteristics, history, possible utilization and its future. It mainly deals with the commercial use of mobile web sites, mobile technologies and smart phones, not only from theoretical point of view, but especially via practical demonstration of specific marketing campaign including target group, choice of suitable instruments, cost calculation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration