Současnost a budoucnost mobilního marketingu – Bc. Eva Kneblová, MBA
Bc. Eva Kneblová, MBA
Diplomová práce
Současnost a budoucnost mobilního marketingu
The present and the future of mobile marketing
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je mobilní marketing, jeho charakteristika, historie, možnosti jeho využití, ale také jeho budoucí směřování. Zabývá se komerčním využitím mobilních webových stránek, mobilních technologií a chytrých mobilních telefonů, a to nejen v teoretické rovině, ale zejména prostřednictvím praktické ukázky konkrétního zadání marketingové kampaně včetně jejího zacílení, výběru vhodných …víceAbstract:
The subject of this thesis is mobile marketing, its characteristics, history, possible utilization and its future. It mainly deals with the commercial use of mobile web sites, mobile technologies and smart phones, not only from theoretical point of view, but especially via practical demonstration of specific marketing campaign including target group, choice of suitable instruments, cost calculation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qgveq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Moderní technologie v cestovním ruchu
Markéta SVOBODOVÁ -
Moderní technologie ve službách cestovního ruchu
Zbyněk FIALA -
Moderní technologie ve službách cestovního ruchu
Martin REMIÁŠ -
Moderní technologie ve službách cestovního ruchu
Bryan MONACI -
Nové technologie v obchodě
Marina YUMATOVA -
Nové technologie v odvětví služeb
Tomáš TACHECÍ -
Vybrané moderní technologie a jejich využití v maloobchodě
Klára RASOCHOVÁ -
Nové technologie v obchodě
Pavel HIRSCH