Zpracování analýzy a návrh designu obchodní zakázky – Ota Škvor
Ota Škvor
Bakalářská práce
Zpracování analýzy a návrh designu obchodní zakázky
Processing of analysis and design of business order
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Zpracování analýzy a návrh designu obchodní zakázky" je seznámit čtenáře s tvorbou uživatelského rozhraní. Správně zpracované uživatelské rozhraní cílí na potřeby uživatele a mělo by usilovat o co nejvyšší použitelnost. Interakce mezi uživatelem a aplikací by měla být přirozená a uživatel by si z používání aplikace měl odnést pozitivní zkušenost. Bakalářská práce popisuje, jakých …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis "Analysis and design of a business order" is to acquaint readers with the creation of a user interface. A properly designed user interface targets the needs of the user and should strive for maximum usability. The interaction between the user and the application should be natural and the user should have a positive experience using the application. The bachelor's thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Dostál
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škvor, Ota. Zpracování analýzy a návrh designu obchodní zakázky. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Aplikace principu uživatelské zkušenosti (UX) pro návrh uživatelského rozhraní IS
Jan Kaiser -
Návrh uživatelského rozhraní aplikace pro autopůjčovnu
Michal Šotek -
Návrh a implementace uživatelského rozhraní pro interakci se zařízením Kinect
Jana Mižíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva