Radko Sedlák

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingovej komunikácii

Nové trendy v marketingové komunikaci
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza a následné zhodnocení nových trendů v marketingové komunikaci, které nám pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a zjistit, jak jsou vnímány skupinou mladých lidí s rozdílnými zájmy a zálibami. Konkrétně se tato práce zaměřuje na digitální marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, které se budou porovnávat s tradičními způsoby marketingové komunikace. Pod …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyse and consequently evaluate new trends in marketing communication that help us target at the customer more precisely and find out how they are perceived by the group of young people with different interests and hobbies. The work focuses particularly on digital marketing, buzz marketing and guerrilla marketing and they are compared with the traditional methods …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je analýza a následné zhodnotenie nových trendov v marketingovej komunikácii, ktoré nám pomáhajú presnejšie zacieliť na zákazníka a zistiť, ako sú vnímané skupinou mladých ľudí s rozdielnymi záujmami a záľubami. Konkrétne sa táto práca zameriava na digitálny marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, ktoré sa budú porovnávať s tradičnými spôsobmi marketingovej komunikácie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Petr Křivonožka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50617