Radko Sedlák
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingovej komunikácii
Nové trendy v marketingové komunikaci
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza a následné zhodnocení nových trendů v marketingové komunikaci, které nám pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a zjistit, jak jsou vnímány skupinou mladých lidí s rozdílnými zájmy a zálibami. Konkrétně se tato práce zaměřuje na digitální marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, které se budou porovnávat s tradičními způsoby marketingové komunikace. Pod …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyse and consequently evaluate new trends in marketing communication that help us target at the customer more precisely and find out how they are perceived by the group of young people with different interests and hobbies. The work focuses particularly on digital marketing, buzz marketing and guerrilla marketing and they are compared with the traditional methods …moreAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je analýza a následné zhodnotenie nových trendov v marketingovej komunikácii, ktoré nám pomáhajú presnejšie zacieliť na zákazníka a zistiť, ako sú vnímané skupinou mladých ľudí s rozdielnymi záujmami a záľubami. Konkrétne sa táto práca zameriava na digitálny marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, ktoré sa budú porovnávať s tradičnými spôsobmi marketingovej komunikácie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50617
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: David Říha
- Reader: Petr Křivonožka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50617
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?
Dušan MATEIČKA -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková