Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse – Jan HRONSKÝ
Jan HRONSKÝ
Bakalářská práce
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací a analýzou memetických jevů přítomných v reklamním diskurzu různých světových společností. Cílem této práce je najít a identifikovat memetické jevy, a následně určit jejich vliv na úspěšnost reklamní kampaně. Teoretická část práce se zabývá definicí pojmu Meme, jeho vlastnostmi a užitím. Dále tato část popisuje termín Meme v prostředí internetové subkultury …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on identification and analysis of memetic phenomena in advertising discourse of various companies. The aim of this thesis is to find and identify memetic aspects of commercials, and analyze their influence on the succes of the advertising campaign. The theoretical part defines the term Meme, its properties and usage. This part then defines the term Meme in the scope …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRONSKÝ, Jan. Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
A Discourse Analysis of Memes in Advertising
David Adámek -
The Left Can't Meme: The Culture War over Meme Capital
Dana Chlopková -
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Petr Krygel -
World: Anything bad happens. Internet: Let’s make a meme of it!
Ivana Balcaříková -
Meme jako prostředek umění
Mária Černá -
Focus Sensitive Particles: Comparison of English Even and French Meme. A Corpus-Based Study.
Marie KOKOŠKOVÁ -
Ici-Meme - Sociálne, divadelné, paradivadelné, politické princípy v práci francúzskej ?divadelnej" skupiny
Martin Krištof