Srovnání výkonnosti jednotlivých typů obsahu na Facebooku: případová studie LEGO DUPLO – Tomáš Zelenka
Tomáš Zelenka
Bakalářská práce
Srovnání výkonnosti jednotlivých typů obsahu na Facebooku: případová studie LEGO DUPLO
Comparison of effectivity in different types of content on Facebook: Business Case LEGO DUPLO
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení nejvýkonnějšího obsahu na Facebooku v rámci kampaní stránek LEGO® DUPLO®. Tato práce nabízí unikátní pohled na měření výkonnosti podle metriky „Cost per Reach“. Data jednotlivých příspěvků (N = 549) jsou měřena za období 1/2017 – 9/2017 na účtech LEGO® DUPLO® Česká Republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Chorvatsko, Rumunsko a Turecko. Pomocí sekundární analýzy …víceAbstract:
Goal of this bachelor thesis is to evaluate most effective content used during LEGO® DUPLO®´s Facebook campaigns. The thesis provides it´s readers with unique perspective of measuring effectivity based on „Cost per Reach“. The analysis is based on 549 posts (N = 549) occurring on LEGO® DUPLO® Facebook pages for Czech Republic, Slovakia, Hungary, Croatia, Romania and Turkey. Measured period was 1/2017 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73979
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Jan Jirsa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELENKA, Tomáš. \textit{Srovnání výkonnosti jednotlivých typů obsahu na Facebooku: případová studie LEGO DUPLO}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/lcay1r/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73979
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Facebook-Kommunikation aus linguistischer Sicht. Eine Analyse der Posts in einer Facebook-Diskussion.
Marie Hlavičková -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Prezentace témat s možným polarizačním charakterem politickými stranami na sociální sítí Facebook a reakce uživatelů na ni
Ema Zezulová -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Assessing the financial performance of startup: The case study of Facebook and Twitter
Orkhan Huseynzade -
Facebook Marketing
Peter Person