Tomáš Zelenka

Bakalářská práce

Srovnání výkonnosti jednotlivých typů obsahu na Facebooku: případová studie LEGO DUPLO

Comparison of effectivity in different types of content on Facebook: Business Case LEGO DUPLO
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení nejvýkonnějšího obsahu na Facebooku v rámci kampaní stránek LEGO® DUPLO®. Tato práce nabízí unikátní pohled na měření výkonnosti podle metriky „Cost per Reach“. Data jednotlivých příspěvků (N = 549) jsou měřena za období 1/2017 – 9/2017 na účtech LEGO® DUPLO® Česká Republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Chorvatsko, Rumunsko a Turecko. Pomocí sekundární analýzy …více
Abstract:
Goal of this bachelor thesis is to evaluate most effective content used during LEGO® DUPLO®´s Facebook campaigns. The thesis provides it´s readers with unique perspective of measuring effectivity based on „Cost per Reach“. The analysis is based on 549 posts (N = 549) occurring on LEGO® DUPLO® Facebook pages for Czech Republic, Slovakia, Hungary, Croatia, Romania and Turkey. Measured period was 1/2017 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Jan Jirsa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73979