Bc. Ilona Havelková

Master's thesis

Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku

Marketing strategy for opening motocross shop in Slovakia
Abstract:
Diplomová práce se věnuje marketingové strategii vstupu vybraného subjektu na zahraniční trh, pomocí otevření nové prodejny. Budou využité strategické metody a marketingové nástroje pro úspěšné zahájení nového podnikání na zahraničním trhu na Slovensku. Hlavním cílem je výběr vhodné analýzy trhu, marketingové strategie a podnikové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti obchodu. Návrhová část poskytne …more
Abstract:
The diploma thesis deals marketing strategy with entering of the selected subject on the foreign market with the help of opening a new shop. The strategy methods and Marketing tools will use for successfully start a new busines on the slovak market. A main aim will be a choose market analysis and a business strategy for increasing competitiveness. The proposed section will offer possible access, how …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Vladimír Bartůněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING