Bc. Ilona Havelková

Diplomová práce

Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku

Marketing strategy for opening motocross shop in Slovakia
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingové strategii vstupu vybraného subjektu na zahraniční trh, pomocí otevření nové prodejny. Budou využité strategické metody a marketingové nástroje pro úspěšné zahájení nového podnikání na zahraničním trhu na Slovensku. Hlavním cílem je výběr vhodné analýzy trhu, marketingové strategie a podnikové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti obchodu. Návrhová část poskytne …více
Abstract:
The diploma thesis deals marketing strategy with entering of the selected subject on the foreign market with the help of opening a new shop. The strategy methods and Marketing tools will use for successfully start a new busines on the slovak market. A main aim will be a choose market analysis and a business strategy for increasing competitiveness. The proposed section will offer possible access, how …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Vladimír Bartůněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING