Projektové řešení podpory image společnosti XYZ na trzích České republiky – Ing. Libor SARGA
Ing. Libor SARGA
Diplomová práce
Projektové řešení podpory image společnosti XYZ na trzích České republiky
Project of Image Building of the XYZ Company on the Markets of the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh podpory image společnosti XYZ pomocí zvolených aktivit v oblastech podnikového designu, kultury, komunikace a produktu. Teoretická část práce na základě literárního výzkumu obecně vymezuje služby, strategické plánování a image firmy. Analytická část sestává z analýz podnikatelského prostředí, mikroprostředí společnosti XYZ a jejích současných aktivit zaměřených na podporu …víceAbstract:
The aim of the master thesis is to devise a corporate image-building strategy of the XYZ company by choosing activities from the fields of design, culture, communication and product. The theoretical part in general terms describes services, strategic planning and corporate image based on literature research. The analytical part consists of analyses of business environment, microenvironment of the XYZ …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14918
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SARGA, Libor. \textit{Projektové řešení podpory image společnosti XYZ na trzích České republiky}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/lcix6j/. [citováno 2024-04-24]
Jak správně citovat práci
SARGA, Libor. Projektové řešení podpory image společnosti XYZ na trzích České republiky. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum image vybrané organizace
Jan MOUCHA -
Výzkum image neziskové organizace
Ondřej VATAŠČIN -
Analýza image vybrané organizace veřejného sektoru
Jitka Holíková -
Tvorba image nekomerční organizace
Tomáš Golský -
Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s.
Lucie Policarová -
Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy
Milan Veselý -
Interní komunikace jako jeden z nástrojů strategického řízení
Zuzana Lepičová -
Rozbor image vybrané firmy
Tomáš Bobela