Ing. Libor SARGA

Diplomová práce

Projektové řešení podpory image společnosti XYZ na trzích České republiky

Project of Image Building of the XYZ Company on the Markets of the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh podpory image společnosti XYZ pomocí zvolených aktivit v oblastech podnikového designu, kultury, komunikace a produktu. Teoretická část práce na základě literárního výzkumu obecně vymezuje služby, strategické plánování a image firmy. Analytická část sestává z analýz podnikatelského prostředí, mikroprostředí společnosti XYZ a jejích současných aktivit zaměřených na podporu …více
Abstract:
The aim of the master thesis is to devise a corporate image-building strategy of the XYZ company by choosing activities from the fields of design, culture, communication and product. The theoretical part in general terms describes services, strategic planning and corporate image based on literature research. The analytical part consists of analyses of business environment, microenvironment of the XYZ …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 14918

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SARGA, Libor. Projektové řešení podpory image společnosti XYZ na trzích České republiky. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing