Vývoj poptávky na trhu s domy na stromech – Vojtěch Přibyl
Vojtěch Přibyl
Bachelor's thesis
Vývoj poptávky na trhu s domy na stromech
Demand on the Market for Tree Houses
Anotácia:
Bakalářská práce byla zaměřena na vývoj poptávky na trhu s domy na stromech, včetně poptávky po pronájmu takových domů za účelem rekreace. V práci je také uveden nejčastěji používaný typ konstrukce domů na stromech. Dále práce popisuje náklady vynaložené na stavbu domů na stromech. Práce pokračuje dotazníkem, který sbírá data od firem pronajímajících, případně budujících domy na stromech. Následuje …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the development of demand on the market for tree houses, including the demand for renting such houses for recreational purposes. The thesis also presents the most used type of tree house construction. Furthermore, the thesis describes the costs involved in the construction of tree houses. The thesis continues with data collected from a questionnaire from companies renting …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Petra Hlaváčková, Ph.D.
- Oponent: Petra Pacáková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyBachelor programme / odbor:
Timber Structures and Wood Building Construction / Timber Structures and Wood Building Construction
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová studie pro realizaci bytového domu s podnikatelskými prostory v přízemí
Dalibor Gříšek -
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Karlovarského a Královéhradeckého kraje a jejich vzájemná komparace
Jakub Adlof -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Vplyv marketingovej komunikácie na úspešnosť firmy na trhu
Veronika Braciníková -
Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu
Marie Michálková -
Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích
David Benda