Bc. Kateřina Biličková

Bakalářská práce

Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends

Graphic elements as a means of interaction - a case study of League of Legends
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na grafické prvky a jejich využití v MOBA videohrách. Zkoumá je z pohledu média, skrze které hra interaguje s hráčem a poskytuje mu jistou formu intuitivní nápovědy, jak s hrou a jejím prostředím interagovat. Tento systém intuitivního vedení zkoumá práce skrze případovou studii hry League of Legends (2009). Na případové studii je přiblíženo, jak postupoval vývoj grafických …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on graphical elements and their use in MOBA video games. It examines them from the perspective of the medium through which the game interacts with the player, providing some form of intuitive cues on how to interact with the game and its environment. This thesis explores this system of intuitive guidance through a case study of League of Legends (2009). The case study is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: MgA. Vojtěch Vaněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.