Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends – Bc. Kateřina Biličková
Bc. Kateřina Biličková
Bakalářská práce
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Graphic elements as a means of interaction - a case study of League of Legends
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na grafické prvky a jejich využití v MOBA videohrách. Zkoumá je z pohledu média, skrze které hra interaguje s hráčem a poskytuje mu jistou formu intuitivní nápovědy, jak s hrou a jejím prostředím interagovat. Tento systém intuitivního vedení zkoumá práce skrze případovou studii hry League of Legends (2009). Na případové studii je přiblíženo, jak postupoval vývoj grafických …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on graphical elements and their use in MOBA video games. It examines them from the perspective of the medium through which the game interacts with the player, providing some form of intuitive cues on how to interact with the game and its environment. This thesis explores this system of intuitive guidance through a case study of League of Legends (2009). The case study is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t864e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: MgA. Vojtěch Vaněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.