Vnímání značek Costa Coffee a Starbucks českým zákazníkem – Bc. Petra Štědronská
Bc. Petra Štědronská
Diplomová práce
Vnímání značek Costa Coffee a Starbucks českým zákazníkem
Perception of Costa Coffee and Starbucks by a Czech customer
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vnímání značek Costa Coffee a Starbucks českými zákazníky. Teoretická část práce obsahuje definice jako jsou značka a její prvky, vnímání spotřebitele, modely hodnoty značky, marketingový a komunikační mix atd. Praktická část je věnována zahraničním značkám Costa Coffee a Starbucks, které mají na českém trhu dominantní postavení v poskytování kávy zákazníkům. Z toho důvodu …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the perception of Costa Coffee and Starbucks by Czech customers. In the theoretical part of the thesis there are definitions of terms, such as brand and its elements, perception of customer, models of brand value, the marketing mix and the promotional mix, etc. The practical part is dealt with the foreign brands Costa Coffee and Starbucks, which have dominant position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z
Agata Grudzińska -
Analýza povědomí, postoje a vnímání systému zálohování obalů spotřebitelem v České republice
Filip Dianiška -
Postoje spotřebitelů k biopotravinám
Anna Simeonovová -
Postoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku
Iveta DUDKOVÁ -
Vnímání androstenonu a skatolu a postoje spotřebitelů v České republice k chirurgické kastraci selat.
Marta Doláková -
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží
Michaela Cafourková -
Zdravotní nezávadnost potravin - znalosti a postoje adolescentů
Vladěna Rohlíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva