Srovnávací reklama v českém právním řádu a její aktuální projevy – Bc. Michal Kamenský
Bc. Michal Kamenský
Bakalářská práce
Srovnávací reklama v českém právním řádu a její aktuální projevy
Comparative Advertising in the Czech Rule of Law and it is Current Expressions
Anotace:
Práce se zabývá problematikou srovnávací reklamy v českém právním řádu a upozorňuje na odchylky vůči právu evropskému. Úvodní kapitoly se věnují obecným základům srovnávací reklamy, zejména hospodářské soutěži a reklamě obecně. Dále se již práce zaměřuje na analýzu právní regulace srovnávací reklamy, když se nejdřív zabývá definicí srovnávací reklamy dle § 50a odst. 1 obchodního zákoníku a následně …víceAbstract:
This thesis deals with comparative advertising in the Czech law and it draws attention to the differences between the Czech and the European Community law. The initial chapters deal with the general basis of comparative advertising, especially with advertising in its broad sense and the theme of economic competition. In its next part it concentrates on the analysis of law regulations in comparative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tccpq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Srovnávací reklama
Michaela Kostrounková -
Srovnávací reklama
Veronika Cyprysová -
Srovnávací reklama
Ondřej Hruda -
Srovnávací reklama a rozbor praktického příkladu
Veronika Janáková -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová