Ivan Nebogin

Bakalářská práce

The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez.

The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vyvinout strategii tržního umístění pro "Enterodez" (ve formě prášku) na ruském trhu, vypracovat konkrétní doporučení ke zlepšení řízení propagace produktu. Praktický význam práce spočívá v tom, že na základě výsledků analýzy trhu bude vytvořena nová strategie propagace produktů, která následně bude předložena společnosti.
Abstract:
The aim of the thesis is to develop a strategy for positioning "Enterodez" (in the form of powder) on the Russian market, developing specific recommendations in order to enhance the management of product promotion. The practical relevance of the work lies in the fact that basing on the results of the market analysis new product promotion strategy will be formed and submitted to the company.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Timur Akhmerov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73961

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management