Analýza marketingového mixu hotelu Zámku Valeč – Šárka Ujčíková
Šárka Ujčíková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu hotelu Zámku Valeč
Marketing Mix Analysis of the Zámek Valeč Hotel
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu hotelu Zámku Valeč, jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na vybraný subjekt a jím využívané marketingové nástroje a preference stávajících zákazníků.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.