Konkurence v cestovním ruchu: hotely v historických objektech – Bc. Michal Steiner
Bc. Michal Steiner
Bakalářská práce
Konkurence v cestovním ruchu: hotely v historických objektech
Competition in tourism: hotels in historic buildings
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na konkurenční prostředí v hotelovém průmyslu. Teoretická část se věnuje obecné charakteristice tématu. Praktická část se zabývá konkrétním prostředím pro subjekt Zámeček Klokočov s.r.o. V této části je porovnání dalších subjektů, které se zabývají stejnými službami jako vybraná společnost. Závěr se věnuje především vyhodnocení dané problematiky a doporučením pro lepší …víceAbstract:
The bachelour thesis focuses on the competitive environment in the hotel industry. The theoretical part deals with general characteristics of the subject. The practical part deals with a specific environment for the operator chateau Klokočov Ltd. This section is a comparison of other entities that deal with the same services as the selected company. The conclusion is primarily devoted to the evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/llrt0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEINER, Michal. \textit{Konkurence v cestovním ruchu: hotely v historických objektech} [online].
Praha, 2017 [cit. 2021-01-16]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/lcv3ks/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce RNDr. Aleš Krejčí, CSc..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingové prostředí společnosti Milos
Kristýna Jůnová