Moderní trendy ovlivňující tvorbu produktů námořních plaveb a jejich využití v praxi – Bc. Inna Weymansova
Bc. Inna Weymansova
Bachelor's thesis
Moderní trendy ovlivňující tvorbu produktů námořních plaveb a jejich využití v praxi
Modern trends affecting the creation of cruise products and their use in practice
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou a historií námořních plaveb, popisem nabízených služeb a produktů v odvětví výletních lodích. Popisuji zde také největší světové lodní společnosti a jejich hodnocení podle uživatelů CruiseCritic, uvádím rozdíly mezi jednotlivými palubami lodí. Analyzují současné trendy na straně nabídky i poptávky. Zjišťuji jak průmysl výletních lodí vytváří unikátní produkty …viacAbstract:
This thesis is focused on the characteristic and history of the cruise industry, description of services and products offered by cruise companies. I also describe the world's largest cruise company and their evaluation by CruiseCritic users. I mention the biggest differences among the individual ships. I analyse the current trends in the cruise industry. Further I find out how the cruise ship industry …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14039/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Monika Klímová
- Oponent: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WEYMANSOVA, Inna. \textit{Moderní trendy ovlivňující tvorbu produktů námořních plaveb a jejich využití v praxi}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/lcxl5y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry