Typy třídních kolektivů a způsoby práce s nimi – Mgr. Veronika SEDLECKÁ
Mgr. Veronika SEDLECKÁ
Bakalářská práce
Typy třídních kolektivů a způsoby práce s nimi
Types of class groups and ways of working with them
Anotace:
Práce je zaměřena na pedagogickou komunikaci a schopnost třídních učitelů mapovat situaci ve třídě, odlišení typů třídních kolektivů v závislosti na jejich minulosti a způsob práce s třídními kolektivy stylů vedení třídy, tvorbu norem, komunikační klima. Práce vychází z poznatků školní, pedagogické, sociální a vývojové psychologie. Základ práce spočívá ve využití testové metody Dotazník pro třídní …víceAbstract:
The work is focused on teaching communication and the ability to map the situation classroom teachers in the classroom, modulation type class groups depending on their past and how to work with classes - class leadership styles, standards development, communication climate. The work is based on knowledge of school, educational, social and developmental psychology. Foundation work is to use testing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Zveřejnit od: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLECKÁ, Veronika. Typy třídních kolektivů a způsoby práce s nimi. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vedení kolektivu třídy na prvním stupni základní školy
Radka Divišová -
Třídní učitel jako faktor klimatu školní třídy na základních školách
Helena DOLANSKÁ -
Dítě s ADHD a jeho vliv na třídní kolektiv pohledem učitele
Lucie SKOKOVÁ -
Míra asertivity a její dopad na kolektiv 2. stupně na vybrané škole v Plzni
Tomáš PSOHLAVEC -
Řešení šikany a problémů chování v třídním kolektivu na základní škole
David Filip -
Třídnická hodina jako nástroj pro pozitivní ovlivňování klimatu třídního kolektivu na druhém stupni základní školy
Hana Řeřichová
Název
Vložil
Vloženo
Práva