Syndrom CAN - informovanost učitelek mateřských škol na Hodonínsku – Alžběta ŠIMŠOVÁ
Alžběta ŠIMŠOVÁ
Bakalářská práce
Syndrom CAN - informovanost učitelek mateřských škol na Hodonínsku
CAN Syndrome - Hodonín Region Kindergarten Teachers' Foreknowledge
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku syndromu CAN - týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. V teoretické části charakterizuje syndrom obecně a poté uvádí jednotlivé formy týrání dětí - tělesné, sexuální, psychické, zanedbávání, šikanu, zvláštní formy syndromu CAN a také prevenci syndromu CAN. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením, které se zaměřuje na informovanost učitelek mateřských …víceAbstract:
The bachelor paper focuses on the CAN Syndrome issue - the matter of tortured, abused and uncared-for child. The theoretical part characterises the syndrome in general and then states particular forms of torture - physical, sexual, mental - neglect, bullying, unusual CAN Syndrome forms and introduces CAN Syndrome prevention as well. The practical part engages in research oriented at Hodonín region …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2013
Zveřejnit od: 10. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Kamila Holásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMŠOVÁ, Alžběta. Syndrom CAN - informovanost učitelek mateřských škol na Hodonínsku. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost o syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte v kontextu kampaně Me too
Adéla KOSTELECKÁ -
Informovanost společnosti o syndromu týraného, zanedbávaného a zneužívaného dítěte na Opavsku
Barbora PIŇOSOVÁ -
Informovanost učitelů mateřských škol o syndromu CAN
Michaela HUČÍNOVÁ -
Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte jako aktuální celospolečenský problém se zaměřením na informovanost pedagogů o tomto jevu
Petra Kalibová -
Informovanost žáků středních škol o syndromu CAN
Eliška Mládková -
Informovanost široké veřejnosti o násilí páchaném na seniorech
Drahomíra BROŽOVÁ -
Informovanost a zkušenosti žáků střední školy se syndromem CAN
Adriana Musilová -
Syndrom CAN - informovanost pedagogických pracovníků na ZŠ
Dominika Friedbergerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva