Bc. Magdaléna Doležalová

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace města Jičína

Integrated marketing communication of the town Jičín
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu integrované marketingové komunikace aplikované na komunikaci s veřejností ve městě Jičíně. Důvodem vytvoření této práce je předpoklad, že komunikace Městského úřadu v Jičíně nemá žádnou ucelenou strategii, což vede k její roztříštěnosti. Vytvoření jednotné koncepce komunikace by pak mělo zjednodušit proces poskytování informací a napomoci k získání nezbytné podpory …more
Abstract:
This Diploma describes the integrated marketing communications applied to communication with the residents of Jicin. The reason for writing this Diploma is the assumption that the communication of the Jicin‘s municipal authority has no uniform strategy, which leads into its fragmentation. Creating a unified concept of communication should simplify the process of providing information and helps to get …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní