Posouzení a srovnání marketingových mixů ve vybraných vinařských podnicích – Faina Elgina
Faina Elgina
Bachelor's thesis
Posouzení a srovnání marketingových mixů ve vybraných vinařských podnicích
Evaluation and comparison marketing mixes among chosen winery companies
Anotácia:
Tato bakalářská práce je věnována posouzení marketingového mixu ve tří vybraných vinařských podnicích, kterými jsou vinařství Jihomoravského kraje, a to Velké Bílovice, Znovín Znojmo a Chateau Valtice. Práce má za cíl zanalyzovat marketingový mix ve vybraných vinařských podnicích v České republice, vyhodnotit jejich současný stav a porovnat podniky na základě provedeného výzkumu. Dílčím cílem práce …viacAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the assessment of the marketing mix in three selected wineries, which are the winery of the South Moravian region, namely Velké Bílovice, Znovín Znojmo and Chateau Valtice. The aim of this thesis is to analyze the marketing mix in selected wineries in the Czech Republic, to evaluate their current state and to compare the companies based on the research. Partial aim …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ELGINA, Faina. \textit{Posouzení a srovnání marketingových mixů ve vybraných vinařských podnicích}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ldchjb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Názov
Vložil
Vložené
Práva