Bc. Eliška Fučíková

Diplomová práce

Vliv politického marketingu na postavení žen v české politice

The influence of the political marketing on the status of women in the Czech politics
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zejména analýzou politického marketingu tří žen, které se ucházely o prezidentský úřad České republiky ve volbách roku 2013. V teoretické části je vedle obecné historie politického marketingu nastíněn i obraz politického profesionála za aktualizace Maslowovy pyramidy. Nechybí ani představení vybraných sociálních sítí, které tvoří komunikační trend posledních let. Jednu ze …více
Abstract:
The thesis particularly deals with the analysis of political marketing of three women who ran for President of the Czech Republic in the elections 2013. In the theoretical part is outlined beside general history of political marketing the profile of a political professional during the update of Maslow's pyramid. There are also introduced selected social networks which make up the communication trend …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace