Jan Jančík

Master's thesis

Marketing společnosti zajišťující energetické úspory

Marketing of the company mediating energetic savings
Abstract:
Tato diplomová práce nastiňuje, jak by mohla firma zabývající se realizací energetických úspor efektivně integrovat marketing do svých činností. Teoretická část vymezuje odlišnosti marketingu služeb a představuje koncepty, které jsou následně využity v praktické části k analýze cílové společnosti. v praktické části je pak zkoumáno makrookolí společnosti prostřednictvím PEST analýzy a v analýze mikrookolí …more
Abstract:
This diploma thesis outlines how a company doing business in mediation of energy savings could efficiently integrate marketing into its activities. The theoretical part defines the differences between marketing of services and introduces concepts that are later on used for analyzing of the target company. The practical part is focusing on examining of macro surroundings through PEST analysis and in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2013
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35503