Jan Jančík

Master's thesis

Marketing společnosti zajišťující energetické úspory

Marketing of the company mediating energetic savings
Anotácia:
Tato diplomová práce nastiňuje, jak by mohla firma zabývající se realizací energetických úspor efektivně integrovat marketing do svých činností. Teoretická část vymezuje odlišnosti marketingu služeb a představuje koncepty, které jsou následně využity v praktické části k analýze cílové společnosti. v praktické části je pak zkoumáno makrookolí společnosti prostřednictvím PEST analýzy a v analýze mikrookolí …viac
Abstract:
This diploma thesis outlines how a company doing business in mediation of energy savings could efficiently integrate marketing into its activities. The theoretical part defines the differences between marketing of services and introduces concepts that are later on used for analyzing of the target company. The practical part is focusing on examining of macro surroundings through PEST analysis and in …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35503