Bc. Dominika HALAMOVÁ

Diplomová práce

Emoce v marketingu destinace cestovního ruchu

Emotions in tourism destination marketing
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá emocemi v marketingu destinace cestovního ruchu a zaměřuje se blíže na logo, vizuální identitu a jejich důležitost. Práce je složena z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury objasněny základní pojmy z oblasti marketingu destinace cestovního ruchu, brandingu destinace, emocí v marketingu a metodám jejich měření. Praktická …více
Abstract:
This thesis deals with emotions in tourism destination marketing and focuses on logo, visual identity, and their importance. The thesis consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, the basic concepts of tourism destination marketing, destination branding, emotions in marketing and methods of their measurement are explained with the help of literature. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HALAMOVÁ, Dominika. Emoce v marketingu destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/