Mgr. Veronika Kriklová

Master's thesis

Autenticita v reklamě

Authenticity in Advertising
Anotácia:
Tato diplomová magisterská práce pojednává o autentických prvcích v reklamě a jejich spojitosti s vyšší angažovaností online publika na sociálních sítích. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o autenticitě jako takové, o její důležitosti pro spotřebitele, jejích podobách a prvcích v nichž se v online reklamě objevuje. Druhá část práce, výše uvedená, pak …viac
Abstract:
This master's thesis examines the elements of authenticity in advertising and their subsequent association with higher engagement of online audiences on social media. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part discusses authenticity as such, its importance for consumers, its forms and the elements in which it appears in online advertising. The second part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedúci: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Culture Management / Culture Management

Práce na příbuzné téma