Mgr. Veronika Kriklová
Diplomová práce
Autenticita v reklamě
Authenticity in Advertising
Anotace:
Tato diplomová magisterská práce pojednává o autentických prvcích v reklamě a jejich spojitosti s vyšší angažovaností online publika na sociálních sítích. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o autenticitě jako takové, o její důležitosti pro spotřebitele, jejích podobách a prvcích v nichž se v online reklamě objevuje. Druhá část práce, výše uvedená, pak …víceAbstract:
This master's thesis examines the elements of authenticity in advertising and their subsequent association with higher engagement of online audiences on social media. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part discusses authenticity as such, its importance for consumers, its forms and the elements in which it appears in online advertising. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vwyvb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina