Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging – Mgr. Hung Minh Nguyen
Mgr. Hung Minh Nguyen
Master's thesis
Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
Abstract:
Online marketing on social media is getting remarkable interest from companies, organizations and even individuals. And electronic word-of-mouth (eWOM) is one of the most effective means for online marketing. In WOM marketing, there are opinion leaders who are able to influence other people’s behavior, opinions in terms of information or product adoption. Opinion leaders are educated and they actively …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fshwg/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2016
- Supervisor: PhD Bruno Rossi
- Reader: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering (eng.)
Theses on a related topic
-
Data mining na fiskálních datech
Viet Long Tran -
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
Zuzana Kucharovicová -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá -
Vliv WoM na nákupní chování
Aneta Řehánková -
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Aneta Dúbková -
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual