Bc. Petr EŠTOK

Diplomová práce

Simulační model elektrického vozidla

Simulation model of electric vehicle
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení a zpracování dat z tachografu získaných během jízdy parciálního trolejbusu Škoda 26Tr a analýzu trati, kterou během jízdy trolejbus projel. V první části jsou uvedeny základní parametry trolejbusu a stručně popsány možnosti určení polohy a zpracování výškopisných dat. Ve druhé části jsou popisy algoritmů pro zpracování dat z GPS lokátoru, obou …více
Abstract:
The presented diploma thesis is focused on the evaluation and processing of data from the tachograph obtained during the ride of the partial trolleybus Škoda 26Tr and the analysis of the track which the trolleybus passed during the ride. In the first part, the basic parameters of the trolleybus are given and the possibilities of determining the position and processing of elevation data are briefly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Janda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

EŠTOK, Petr. Simulační model elektrického vozidla. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/