Michaela Spálenková

Bakalářská práce

Product distribution from a chosen plant to customers

Distribuce výrobků k zákazníkovi ve vybrané společnosti
Anotace:
Cílem práce je podat co nejširší přehled o způsobech a metodách distribuce výrobků se zaměřením na výrobní závod v oblasti potravinářského průmyslu. Práce se týká řízení distribučního řetězce, a to jak z pohledu marketingu, tak z pohledu logistiky, zejména s orientací na přepravu, její možnosti a potenciál. Je popsána teorie a vymezeny pojmy. Důraz je kladen na objasnění významu distribuce, distribuční …více
Abstract:
The aim of the work is to give a detailed insight into the ways and methods of product distribution as used by a food industry manufacturing plant. Distribution chain management from a marketing and logistics point of view is analysed focusing on transport options and potential. Theoretical basis and terms definition are provided, the emphasis being laid on the function of distribution, its intermediaries …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2009
  • Vedoucí: Vladimír Lukšů
  • Oponent: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14310

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management