Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků mladšího a staršího školního věku – Bc. Irena NĚMCOVÁ
Bc. Irena NĚMCOVÁ
Master's thesis
Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků mladšího a staršího školního věku
Development of reader literacy of pupils of younger and older school age
Abstract:
Ve své diplomové práci se věnuji rozvoji čtenářské gramotnosti žáků základní školy. V úvodu práce definuji pojmy ? čtení, čtenář, četba, čtenářství, čtenářské návyky a zájmy. V další části jsem rozdělila čtenáře podle věku a postupně charakterizuji předčtenářský věk, prepubescentní a pubescentní čtenářství. Ve třetí kapitole se věnuji čtenářství v rodině. Rodinné prostředí je nejsledovanější z faktorů …moreAbstract:
In my Diploma thesis I deal with development of readers? literacy of primary school pupils. In introduction of this work I define terms ? lecture, reader, reading, readership, readers? habits and interests. In next part, I divided readers according to their age and I characterize gradually pre-reader age, pre-pubescent and pubescent readership. In third chapter I attend to reading in family. Family …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
19354
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMCOVÁ, Irena. \textit{Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků mladšího a staršího školního věku} Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2011. Available from: https://theses.cz/id/le3i8e/. [cit. 2024-03-29].
The right form of listing the thesis as a source quoted
NĚMCOVÁ, Irena. Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků mladšího a staršího školního věku. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Diagnostika vybraných uvolněných úloh z mezinárodních šetření TIMSS a PISA a testů Cermat.
Jana OPAVOVÁ -
Procenta v úlohách matematické olympiády, korespondenčních seminářů a výzkumů PISA, TIMSS
Denisa TOMANOVÁ -
Sekundární analýza výsledků výzkumu PISA 2006
Klára Poláková -
Matematické úlohy ve výzkumech PISA a TIMSS
Lucie MÍKOVÁ -
Úlohy typu PISA ve výuce fyziky na základních školách
Ladislav KOVÁŘ -
Dospívající a online čtenářské komunity
Ema Juranová -
Čtení a čtenáři v současné době: trendy, preference, perspektivy (na základě ankety mezi studenty tří ruských univerzit a studenty Univerzity Palackého v Olomouci)
Miroslav HOLUB -
Míra ovlivnění knižního trhu a čtenářských návyků médii a marketingem
Lubomír Veselý