Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do základní školy z pohledu pedagoga – Lucie Stehlíková
Lucie Stehlíková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do základní školy z pohledu pedagoga
Anotace:
Absolventská práce se zabývá náročností práce pedagoga v procesu integrace žáků s Aspergerovým syndromem do základní školy. Práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické. V první části, která vychází z teoretických poznatků, je seznámení s poruchou autistického spektra a druhy těchto poruch. V nejdůležitějších bodech je popsána charakteristika a diagnostika dětského autismu, netypického autismu …víceAbstract:
This graduation work discusses seriousness of educator´s work in the integration process of pupils with Asperger´s Syndrome to elementary school. The work consists of two parts - theoretical and practical. In the first part, which is based on theoretical knowledge, there are described disorders of autism spectrum and types of these disorders. Characterization and diagnosis of infantile autism, atypical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/e9ulp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Lucie Hubertová
- Oponent: Mgr. Hana Čížková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEHLÍKOVÁ, Lucie. \textit{Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do základní školy z pohledu pedagoga}. Online. Absolventská práce. Praha: JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/le3itb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření asistenta pedagoga při práci s dětmi s poruchami chování
Karolína Fejtková -
Spolupráce asistenta pedagoga v procesu strukturovaného učení u žáka s atypickým autismem
Zdislava CHRÁSTECKÁ -
Případová studie integrovaného dítěte s Atypickým autismem a ADHD v běžné mateřské škole s dopomocí asistenta pedagoga
Eva KOROLOVÁ -
Language and Intra-EU Immigrant Integration in the Netherlands: Evaluating Dutch language-based integration policies and exploring the effects of language use on intra-EU immigrants' integration.
Aziza Anna-Lee ZIJLSTRA -
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
Piercing the Bubble: Understanding Integration Dynamics in an International School
Geneva Marie Herzog Fink -
Towards a Hayekian Theory of Integration: The Role of Referendums in the Evolution of the EuropeanEconomic Constitution
Jernej Kosec