Spokojenost klientů a její vliv na úspěch firmy – Henrich Tischler
Henrich Tischler
Master's thesis
Spokojenost klientů a její vliv na úspěch firmy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spokojeností klientů a jejím vlivem na úspěch firmy. Téma je aplikováno na společnost působící na trhu organizací, která zákazníkům poskytuje služby. Hlavní struktura práce je členěna do dvou základních oblastí, část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o specifikách služeb a jejím marketingu, porovnává nejzásadnější rozdíly mezi trhem organizací a trhem spotřebitelů …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on a customer satisfaction and its influence on a company’s success. The theme is applied on the company operating in the market that provides services for customers. The main structure of the thesis is divided into two main parts: theoretical and practical. The theoretical part discusses the specifics of services and their marketing and compares the most crucial differences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TISCHLER, Henrich. \textit{Spokojenost klientů a její vliv na úspěch firmy} Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Available from: https://theses.cz/id/le7mg9/. [cit. 2024-04-20].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Změny v organizaci nákupu v kontextu pandemie COVID-19
Adam Palivec -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Zhodnocení procesů a spokojenosti zákazníků v podniku poskytujícím služby facility managementu
Aleš Horčička -
Vliv stylu řízení na spokojenost pracovníků v sociálních službách
Milena Strasserová -
Spokojenost zaměstnanců společnosti SAP Services s.r.o. s pracovním prostředím
Alexandra Chmelíková -
Spokojenost seniorů s poskytováním pečovatelské služby na Blanensku
Gabriela Filoušová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Spokojenost se sociálními službami ve vybrané organizaci
Pavla Bieleszová