Consumption of Beer and White Wine in the Czech Republic – Bc. Abdalmageed Al wadhaf
Bc. Abdalmageed Al wadhaf
Diplomová práce
Consumption of Beer and White Wine in the Czech Republic
Abstract:
This thesis is focused on the consumption and consumer behaviour of beer and white wine in the Czech Republic for the selected period 1998-2020. The main goal of this thesis is to analyze consumption, its determinants, and the factors influencing the consumers’ behaviour. In the practical part will be used the trend functions for the market analysis and two simple regressions for selected commodities …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Ekonomické aspekty evidence skutečných majitelů
Lukáš Beer -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Reimplementace astronomického programu z Fortranu do grafického rozhraní
Jakub Beer -
Indian beer market: challenges, solutions for growth
Kavit Pankajbhai Shah -
A Business Plan for a Beer House
Kristýna Kovářová -
The analysis of foreign trade in the Czech Republic - Case study of beer exports
Marie Mousleh -
Digital Marketing of the Beer Industry Companies in Latin America
Rosa Evelyn Palacios Irula
Název
Vložil
Vloženo
Práva